czwartek, 23 lipca 2015

Flashlight I Nel99

Hejka :* 

Ten post miał się dodać podczas mojego pobytu nad morzem lecz coś poszło nie tak.Nie będę się zbytnio rozpisywać, bo przygotowałam dla was trochę zdjęć. Bawiłam się w ich obrabianie dobre 2 godziny. Myślę, że efekt was zadowoli, z góry chciałabym znowu podziękować Kasi za zrobienie mi zdjęć. Wstawię pod koniec postu 3 zdjęcia właśnie mojej nowej " fotografki [?] ". 






Bluzka, kurtka - cropp/spodnie - cross jeans/ buty - vans




A teraz .. poznajcie Kasię :) 




Buziaki :* Do następnego posta ;)

15 komentarzy:

  1. Natalia dlaczego ja tam jestem? XDDDD ~Kasia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach kochanie :D <3

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post, śliczne zdjęcia :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nel cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasia jak uroczo wyglada na zdjeciu na ktorym sie smieje *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu dziękuje :3 :) ~Kasia

      Usuń
  6. Naprawdę świetne zdjęcia
    Pozdrawiam, Madda
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne zdjecia, sliczna Natalia oraz sliczna Kasia! :)
    Zapraszam do mnie ;)
    http://melaaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak nie było mnie 2 tygodnie temu też zaplanowałąm notki, ale się nie dodały :/
    Super zdjęcia ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post!:) Gdzie przerabiasz zdjęcia?+Zapraszam do mnie
    http://marcelinahdhdndjdu15.blogspot.de/2015/06/hejw-tym-poscie-chce-wam-pokazac-moich.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* Przerabiam w PhotoScape lub PhotoShop :)
      Z chęcią wpadnę na twój blog ;)

      Usuń
  10. Śliczne zdjęcia! ;3 Cieszę się, że wróciłaś do blogowania po tej przerwie :) Czekam na post z wycieczki na Hel :D

    Zapraszam do mnie!: violaandkasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jesteś fotogeniczna !!! <33

    OdpowiedzUsuń