czwartek, 16 lipca 2015

Cool for Summer + KONKURS I Nel99

Cześć wszystkim :* 

Dzisiaj mam dla was post wreszcie ze zdjęciami nie robionymi w domu. Postanowiłam teraz częściej pisać dla was posty oraz nagrywać filmiki na YouTube. Przygotuję dla was też kilka postów z samymi stylizacjami w czasie, w którym będę nad morzem. Ogólnie jeżeli ktoś z was jest z Władysławowa to razem z Olą z chęcią się z wami spotkamy. W sumie mam już dość siedzenia w domu i wychodzenia na miasto więc nie mogę się doczekać aż wyjadę i odpocznę trochę od mojej rutyny. Mam nadzieję, że pogoda mi dopisze i będzie choć kilka słonecznych dni. Byle nie padało to pozwiedzam chociaż trochę. 
Postanowiłam wysłać też kilka pocztówek moim czytelnikom/widzom więc jeżeli chcecie to weźcie udział w konkursie -> [ KLIK ]
Chciałabym też pozdrowić Kasię, która została moim nowym fotografem i to dzięki niej widzicie zdjęcia poniżej. Na kanale jest już z nią filmik Calling People Challenge [ KLIK ]
A teraz czas na sesje, spośród 50 zdjęć wybrałam tylko kilka chodź wybór był trudny :)









bluzka - miejski sklep/spodnie - house/ buty - Adidas ZX Flux

Które zdjęcie podoba wam się najbardziej ? ^^
Buziaki :* Do następnego postu. 


24 komentarze:

  1. Ładne zdjęcie :) Najlepsze jest ostatnie i przedostatnie :) Są takie normalne i miłe dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na więcej!
    Szkoda trochę, że Lisy już nie ma, ale co zrobisz nic nie zrobisz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super styl :) Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się twoje zdjęcia <3 Czym je robisz ? I śliczna stylizacja *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mówiąc szczerze to najbardziej podoba mi się 4 :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sesja! Najlepsza na tym blogu! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia. Miło się na nie patrzy. Są jednocześnie naturalne i piękne. Jak widać, da się połączyć te dwie rzeczy.Uroku dodało również piękne tło. Po za tym jesteś śliczną dziewczyną, więc cp się dziwić, zdjęcia muszą być świetne.
    Pozdrawiam,
    Dominika 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. OKROPNY DESIGN BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczne spodnie! :*:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne zdjęcia i filmik :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczne focie <3

    pozdrawiam ,Klaudia xoxox klaudiaandmylifeblogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki piękny psiak! Masz bardzo ładne spodnie :)
    Obserwuję

    Zapraszam do mnie: http://oczamiblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia! bardzo fajne spodnie!:*
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne zdjęcia :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna sesja! Chyba najlepsza na tym blogu :D
    http://truskawkowa-gaba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha też zawsze mam dużo zdjęć, a trzeba wybrać tylko kilka :O
    Śliczne są ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne spodnie, mam podobne tylko z jedną dziur na prawym kolanie.
    http://heartsofteenagers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia!
    Zapraszam do mnie http://marcelinahdhdndjdu15.blogspot.de/2015/06/hejw-tym-poscie-chce-wam-pokazac-moich.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnie zdjecie z pieskiem wymiata <3

    http://inspirationandvictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Choć* heheh nie chodz

    OdpowiedzUsuń