wtorek, 4 marca 2014

This is us - czyli coś o nas.

Cześć wszystkim, próbowałyśmy zrobić dziś kilka zdjęć, ale ujemna temperatura nie pozwoliła nam na to. Więc dziś postanowiłyśmy napisać coś o nas i dodać parę stylizacji w naszym stylu.

Nasze ulubione książki :
Lisa : "Dotyk Julii", "Harry Styles - od marzeń do One Direction"
Nel : "Przed Świtem", "Kocham Cię Zayn"

Nasze ulubione filmy :
"Lustra", "This is us", "American Pie" ( Wszystkie części :D )

Hobby :
Lisa : Słuchanie muzyki, czytanie książek, oglądanie filmów, jazda konna.
Nel : Jazda konna, robienie biżuterii z modeliny, słuchanie muzyki, oglądanie filmów.

STYLIZACJĘ :

Nel

Lisa

Książki, które wymieniłyśmy :)


 W następnym poście już postaramy się dać nasze stylizację :* Do zobaczenia <3





74 komentarze:

  1. Fajna notka :) Obserwujemy? :) http://kinelly-kinelly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeju :* "Dotyk Julii " i 'Przed świtem" kocham te książki <333
    Nie wiem jak pozostali ,ale ja chcę się dowiedzieć czegoś więcej o was ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauważyłam, że Nel ma taki bardziej luźny styl, a Lisa elegancki... Podobają mi się obydwa równie ♥ Uwielbiam waszego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa różne światy. Świetne ♥

    http://podszczesciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba zestawy boskie ale chyba lepszy Nel, Lisy byłby boski bez kapelusza ;33

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam podobne książki :) Lisa i Nel super stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacje ;* Czytając o Was uważam, że macie super osobowość. Widzę też, że lubicie 1D :D Spoczko :) Myślę, że Lisa ma taki dziewczęcy styl taki no dziewczęcy oczywiście z pazurkiem :) Jak i Nel taki hmm bardziej ostry ale dziewczęcy również z pazurem. Obie macie super styl i jesteście piękne *.* / Admi Louise

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne ;) Bardzo podobają mi się wasze posty i czekam na więcej :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne
    Zapraszam : rin-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się oba stroje ale bardziej coś mnie ciągnie do takich eleganckich ubrań takich jak np. sukienka ;) Ale ogólnie podoba mi się wasz blog i na pewno będę tu zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna notka i ogólnie blog cudowny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak pisałam- świetny blog. Zapraszam do mnie- http://julia-c-ja.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam taki problem bo na fb jak mam Jaram się Martiną jak diego Violettą to mam zablokowane pisanie nwm czemu więc będe tu pisała i na fb mam Kaja Kowalska ;) i jeszcze raz super stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  15. No,czyli mam do czynienia z moimi siostrami ! Też jestem directionerką. ♥
    A co do tych stylizacji to bardziej podoba mi się Lisy :3 W ogóle jej styl bardziej mi się podoba .Co nie znaczy, że Nel nie ! Wasze stylizacje są świetne c: Czekam na następny post ! : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam :)
    rin-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ! Od dawna śledzę waszego bloga i nie mogłam się doczekać kiedy dacie taki post <3 Czyli coś o was jak go zobaczyłam skakałam z radości <3
    Pozdrawiam :* <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna notka, też robie z modeliny ;3

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post ♥
    Zresztą tak jak zawsze XD
    Trzymajcie się dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nel, bardzo ładna stylizacja, ale Lisy tez jest fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mogę sie doczekać waszego następnego postu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super,ja też uwielbiam Przed Świtem :*
    1D mnie zbytnio nie kręci więc ich książek nie kupuję ;p
    Dzięki za polecenie książki ''Dotyk Julii' chętnie to sobie poczytam ^.^
    Fajne macie style,chociaż Lisy chyba trochę bardziej mi się podoba : )

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne :3 Ogólnie macie bardzo fajne posty <33

    OdpowiedzUsuń
  25. Super stylizacje moje ulubione filmy pozdrawiam. I czekam na nowy post / kajaaa

    OdpowiedzUsuń
  26. Zostałyście nominowane do LBA - http://leonetta-para-siempre.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wasz styl jest bardzo ciekawy :) Nel jest bardzo ładną dziewczyną jak również Lisa ; ) Bardziej podoba mi sie styl Lisy :)
    Pozdrawiam. JLP :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiecie na pytania na Asku? Albo Sama Nel na swoim prywatnym? :>

    OdpowiedzUsuń
  29. Super blog! :) Fajnie, że mogłam sie coś o Was dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  30. hej!
    zapraszam na mojego bloga:
    mylittlelilou.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  31. fajny post zapraszam na mojego bloga : http://doominika-doominika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Swietne. :)


    http://basiaandbasia2.blogspot.com/2014/02/muzyka-zyciem.html <----- nowy post :p

    OdpowiedzUsuń
  33. o jheeju ! <33 Mam ksiażkę Harry Styles ! <3 I z seri Kocham Cię mam Harry i Liam ! <33
    Kochammmm :** Świetne jesteście !

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie, że mogłam się o Was trochę więcej dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. również lubię film Lustra :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)

      Dziękuje za link do bloga z chęcią na niego zajrzę :*

      Usuń
  37. Fajny post :)
    Zapraszam do mnie:
    http://sandraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ;*

      Na pewno zajrzę na bloga <3

      Usuń
  38. też lubię American Pie! :D I "Przed świtem". film jest taki średni jak dla mnie, ale książka bardzo mi się podobała :D

    Wesołych Świąt!
    zaobserwowałam. może też zaobserwujesz? ; )
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Kocham czytać książki, przeczytałam z tych książek Przed Świtem ♥

    http://olaandnina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią zajrzę też na twojego bloga :*

      Pozdrawiam <3

      Usuń
  40. Piękny wygląd bloga i ciekawy post !
    OBSERWUJĘ : )
    Zapraszam : http://dziewczyny-to-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. http://viluandenter.blogspot.com <----- Konkurs,w którym można wygrać 5 produktów kosmetycznych.Zachęcam do wzięcia udziału.

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny blog i super stylizacje ;* Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super Blog ;)
    Zapraszam do mnie
    http://szkolastylowka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Super :P Macie fajny gust i super bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Super !

    Obs za Obs? septemberlifestory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Extra :3
    http://be-like-ptysiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń