wtorek, 25 lutego 2014

I wouldn't want to be anybody else ..

Witamy na naszym blogu !
Nazywamy się Nel i Lisa czyli Natalia i Eliza. Interesujemy się modą i fotografią. Na blogu planujemy dodawać wiele stylizacji i czasem coś o nas.

Dziś byłyśmy na pierwszej sesji dla bloga. Miałyśmy kilka problemów m. in. z dojazdem do wybranego miejsca, pogoda też niezbyt sprzyjała. Po godzinnej drodze pieszo doszłyśmy do drugiego domu Lisy gdzie zrobiłyśmy zdjęcia. Było ciężko, gdyż musiałyśmy przebierać się na dworze za murem jej domu, bo zapomniała kluczy. Mimo nie dużej temperatury dałyśmy radę. Teraz chcemy pokazać wam wyniki naszej pracy. W komentarzach możecie pisać, która stylizacja podoba wam się bardziej :)

Lisa 
Sukienka - Reserved 
Katana - Cropp
Buty - Miejski sklep 

Nel
Bluza - House
Legginsy - Reserved
Buty - CCC

128 komentarzy:

  1. jesteście śliczne ! <3 /Sylwiaa

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne jesteście baardzo <3 A szczególnie Nel :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie jesteście piękne /Boo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie jesteście bardzo łądne <#333 / Kajaaaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne <3 <3 <3 / Karolina Wojtak

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie stylizacje są cudne. :) Wy też. ♥
    / Julia <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Aha i piękne dziwczyny . Boskie jak Violetta ;) / Karolina Wojtak

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie są super *o* /Klaudia Szafran <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jak Violetta <3 // K.I <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stylizacje i piękne dziewczyny.
    ~ Olivia :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ŚLICZNE *.* <3 M.G.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne stylizajce : *
    Ps. - Macie włączona weryfikacje obrazkową, nie wiem jak innych ale nie to wkurza : **

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie. Tylko podziwać. /Maja Orłowska

    OdpowiedzUsuń
  15. http://rin-day.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba stylizacja Lisy :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka Lisy jest cudna *_*

    Zapraszam do mnie: http://polciak-poolkas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ojej obie prześliczne *-* //Sylwia N

    OdpowiedzUsuń
  19. *.* Ojejciu ,jakie wy śliczne ! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne ♥ Nel gdzie kupiłaś komin ?? :D // Domka Xdd

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteście obie cudne <3 Nie idzie wybrać lepszej stylizacji ♥ // Adminka Happy

    OdpowiedzUsuń
  22. Sliczne jestescie :* Stylizacje obie :) Czekam na wiecej ;) Wyczuwam, ze inspirowalas sie Lucy <3 Boska sukienka Lisa i fajna bluza Nel :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedy bedzie nastepny post?? Jestescie superowee <3 Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  24. oddajcie mi swoją urode *.* :* <3 / Adminka Cendy ;33

    OdpowiedzUsuń
  25. według mnie Eliza :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia wam życzę <3 A stylizacje to obie mi się podobają*.* / J.G

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne stylizacje *.* Fajny pomysł na założenie bloga :) Macie wyczucie stylu ^^ Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne 2 \Soy

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny blog , wspaniałe stylizacje :))) nie wiem co jeszcze mogę napisać !♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Obie jesteście przecudne ♥ Lisa skromna, słodka, a Nel wyluzowana, ładna ♥ Czego chcieć więcej? :D // Toriii ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. jesteście piękne //Viola Ola

    OdpowiedzUsuń
  32. Obie są piękne, ale bardziej podoba mi się Eliza.
    Jej kreacja jest słodka *O*

    //Noemi ;3

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo podoba mi się stylizacja Nel ale Lisy troszeczkę bardziej mi się podoba :)
    / Natalia nowak

    OdpowiedzUsuń
  34. super stylizację

    OdpowiedzUsuń
  35. Monika Wiśniewska- Blog jest super!

    OdpowiedzUsuń
  36. żal mi cię anonimku u góry. Co do posta to różowa stylizacja gorsza.

    W wolnych chwilach wpadnij do mnie
    Zaobesrwujesz? Będzie mi bardzo miło :) Oczywiście jeśli ci się spodoba. Chciałabym w przyszłości nawiązać współpracę z Sheinside, a do tego trzeba mieć co najmniej 200 więc...
    http://beatura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna jest ta sukienka u Lisy :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny blog <3
    ~Grande

    OdpowiedzUsuń
  39. Jesteście bardzo piękne! Lisa ma taki motyw dziewczeczy, a Nel taki na miasto. I jesteście bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ładne zdjęcia ;3 I świetne ciuchy <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Oby dwie sesje piękne. Bardzo mi się podobała sukienka Lisy. Fajnie, że dałyście informacje gdzie kupiłyście te ciuchy *.*

    OdpowiedzUsuń
  42. prześliczne zdjęcia i śliczne ciuchy *.* /Ana <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Jezuśku jaka śliczna ta sukienka *-*

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne <3 /Paula ;33

    OdpowiedzUsuń
  45. Superowee <3 / Olga K.

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne ;3 / Sam ;3

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękności <3 / Wika r.

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczna jest sukienka Lisy *-*
    Życzę powodzenia w dalszych stylizacjach i czekam na vloga :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Padłam kocham <3 Moja .sliczna Nacia ahh <3 Nel <3 Mój 65 kom xD mieł być wyjątkowy i jest <3 pozdrawiam Sylwusia-Cami <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ładne 'kreacje' ;) Zwłaszcza podoba mi sie druga,jest bardziej w moim stylu :D /Wikiii c;

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo mi się podoba wygląd bloga. Jak również świetnie go zaczęłyście. Dobrze ułożone zdania i ogólnie wszystko jest bardzo dobre. Czekam na kolejny post i życzę dalej takich sukcesów :) / Zuzikk

    OdpowiedzUsuń
  52. Boże.. Jednym słowem Boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. fajne ciuchy ^^

    OdpowiedzUsuń
  54. Mam takie same getry Nel. Są świetne ;) Zapraszam do mnie : http://violettolove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudo.
    rin-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Hm.. Wasze wszystkie stylizacje są świetne ! Ale bardziej w moim typie jest Nel . :) Ale Lisa też wygląda cudownie <3 POzdro !

    OdpowiedzUsuń
  57. Mi obie, nie mogę wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Lisa *-* + Czemu Nel zawsze tak kuca na zdjęciu o.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah :D Tak szczerze to nie wiem xD Jakoś mi tak wygodniej :D Wykombinuje inne pozy na następną sesje :) + dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  59. Tak jak napisałam pod najnowszym postem <3 gustuję w sukienka więc znów wybieram stylizację Lisy ale prze piękna jest też stylizacja Nel :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczna sukienka *.* - Rose

    OdpowiedzUsuń
  61. Ta wyżej Natalia ma rację. Papugujesz, a mówisz, żeby inni nie papugowali -,-

    PS Lisa najlepsza na caaaaaaałym świecie ;)
    Nel -... Może być ;oo

    OdpowiedzUsuń
  62. Tylko Lisa jest śliczna. <33

    OdpowiedzUsuń
  63. http://niki-for-you.blogspot.com/ + lisa ładniejsza

    OdpowiedzUsuń
  64. jak na mój gust no to pierwsza stylizacja lepsza ;3 ale obie ładne.

    OdpowiedzUsuń
  65. Jeju ;* Lisa , jesteś :) Poprostu Z*******A i ŚLICZNA <3

    OdpowiedzUsuń
  66. Jesteście śliczne /Lodostas

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo fajny blog . Obserwuje Go < 33 Jesteście bardzo śliczne ;*
    ` Nataly

    OdpowiedzUsuń
  68. Oba śliczne Emi.

    OdpowiedzUsuń
  69. *_* ! Super Blog *.*
    100 Kom ^^ ~!

    OdpowiedzUsuń
  70. Śliczne <3 / Grande

    OdpowiedzUsuń
  71. Mój nick Kaja Kowalska 'Jaram się Martiną jak Diego Violettą ' Nel masz fajne spodnie i bluzki :) wogule ładnie się ubierasz Lisa ty prawie wszędzie wyglądasz super naczy wy dwie wyglądacie super już od czwartku śledze wasz blog i wasze posty naprawde to ciekawy. Blog pokazuje jak można fajnie i kolorowo się ubierać :) . Pozdrawiam was Kaja :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Jej :) super że macie wspólny blog. Bardzo mi sie on podoba. Dobrze że piszecie też gdzie kupiliście ubrania, Napewno skorzystam i też kupie :) I miłego prowadzenia bloga Mam nadzieje że się wybijecie :) <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  73. Pewnie długo już jesteście przyjaciółkami ;) Pewnie namówię mame abyśmy pojechali do tych sklepów po identyczne ubrania ♥ Loffciam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  74. Obie styluzacje są boskie :* Naprawdę pięknie wystylizowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Boskie są obie

    OdpowiedzUsuń
  76. https://www.facebook.com/pages/Violetta-to-nasze-si%C3%B3dme-niebo/705976836080273?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  77. Zapraszam na mojego Bloga: http://shyandshy.blogspot.com/ : )

    OdpowiedzUsuń
  78. Jejku, wasz blog jest wspaniały ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  79. Cudo <33 I na ten konek to się podpisuje :) Ze stronki Violetta,taką znamy i kochamy

    OdpowiedzUsuń
  80. śliczny blog! lisa ładniejsza stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  81. Moim zdaniem ogólnie stylizacja jak i zdjęcia lepiej wyszły u Lisy ;) choć Nel ma bardzo ładny sweter ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  82. Bardzo ładne stylizację :) Według mnie ładniejsza jest stylizacja Lisy, ale i tak obie piękne :*

    OdpowiedzUsuń
  83. Też jestem Natalia <3
    Bardzo fajne stylizacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  84. Like? https://www.facebook.com/pages/Przyjaci%C3%B3%C5%82ka-Najwa%C5%BCniejsza-na-%C5%9Bwiecie-/618969088188280 Super blog :*

    OdpowiedzUsuń
  85. http://tinna-official.blogspot.com/ ZAPRASZAM I ZACHĘCAM DO KOMENTOWANIA

    OdpowiedzUsuń
  86. Sesja jest śliczna, ale owiele bardziej podoba mi się stylizacja Lisy <3 Szkoda, że zdjęcia Nel nie są trochę bardziej, bardziej xd

    OdpowiedzUsuń
  87. Wszystkie Śliczne , Ale Lisy Jest Boska *.*

    OdpowiedzUsuń
  88. Śliczne, ale Lisy ładniejsze. <3

    OdpowiedzUsuń